Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.01.2019 09:11 - МАФИЯТА и беззаконието в Министрество на правосъдието - доказателства ПОСЛЕДНИЯ КОНКУРС за нотариуси
Автор: lordmdobrev Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1567 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

         По-долу са налице безспорни доказателства за МАФИЯТА в Министрество на правосъдието  с министър Цецка Цачева при провеждане на послединя  конкурс за нотариуси.
  Заради това поведение  ГАРАНЦИЯ- Европейския  съюз и европейската  комисия ще спрат всякакви ФОНДОВЕ за България.

 Такава мафия  и беззаконие  ДАЖЕ по времето на ФАШИЗМА при ХИТЛЕВ не е имало.
 Горко ни.
 "Правова държава - България "".

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
              
 До Административен  съд София град

 

               Чрез  Министерство на правосъдието

                              Министър ЦАЧЕВА

                         1040 София ул. Славянска  № 1

 

                До Европейската комисия

                    Председателя ЮНКЕР

 

Ж      А       Л       Б       А

                                                                                                                                                                          

                                        От Мариола Ангелова Гарибова

                                                  гр.София,......................................

 

                  Уважаеми Господин Съдия,

 

 

            Обжалвам в срок и по реда на чл.12 л.4 от ЗННД  Заповеди на зам.Министъра н МП Николай Проданов от номер СД-05-6/3.01.2019 г.до  № СД-05-74/3.01.2019 г.ВКЛЮЧИТЕЛНО,с които заповеди Зам.Министър на МП  е наредил да се впишат в регистър н Нотариалната камара посочените изрично в тях физически лица,класирани ан вакантните места за нотрариуси на съответните райони,изрично посочените в обжалваните заповеди.

Заповедите са незаконосъобразни и нищожни и не могат да породят правни действия.Моля да ги отмените изцяло,както и целия конкурс,обявен със Заповед № ЛС-04-330/28.08.2018 г.и класирането по райони и върнете процедурата на етап писмен изпит.Съображенията ми за това искаен са следните :

            1.Нищожностат на заповедите произтича от нарушението н чл.1,чл.106 и чл.108 от Конституцията на Република България,чл.2 от ЗННД.

            Съгласно чл.2 от ЗННД нотариус е лице,на което държаваат възлага извършването на предвидените в закона нотариални действия и е вписано в регистъра на НК.

            Самото възлагане става по силаат на КРБ,съгласно чл.1 от която цялата власт произтича от народа и се осъществува от него и чрез ограните,предвидени в тази конституция.По отношение на изпълнителната власт съобразно чл.106 и чл.108 от КРБ това са министрите на съответните министерства. Зам.Министър Проданов няма правомощия по Конституция и не може да възложи правомощие на нотариус нито зда издаде Заповед за вписване на класиралите се кандидати в НК, тъй като той не е оргау,делегиран от чл.1 но КРБ,а е част о помощния екип ан Министъра на МП.              От горното следват изводите,че  атакуваните заповеди са нищожни и не могат да породят прав,а именно да вълложат правомощия з вписните кандидати в кмествотох на пнотариус и да попродят засължение за нотариалната камара да ги впише като такив.

            1.Не са вълзожени права по чл.1 от ЗННД на наториуси,а е наредено само вписването на съответните кандидати в регистъра на НК.Макар и изрично и по реда на чл.8 от Наредба № 36/7.01.1998 г. и  чл.12 ал.3 от ЗННД да препращат към заповед за вписване на класиралият се кандидат за съответния район,без възлагане на правомощия по симаат на основния закон-конституцията и специалният закон-ЗННД,няма как едно лице да упражнява правомощия на нотариус.

2.По силаат ана чл.1 и във връзка с чл.106 и чл.108 от КРБ възлагането на парвомощието нотариус може да стане единствено и само чрез делегираните от цялата власт на народа органи,които изпично са посочмени в самата Конститу,ция.Това е Министърът на Министерство на правосъдието и той е единтствено компетентен да възложи правомощието на едно лице,което отговаря на общите специални изисквания на ЗННД за това след проведен конкурс.Това прави всички заповеди нищожни.

33.Нарушена е процдурата по пповеждане на конкурса,което нарушение води след себе си единствено и само отмяна не само на атакуманите заповеди,но и на самия конкурс като цяло.

1.Влязлата в сила Заповод зяа разкритите от министъра на МП вакантни места съгласно  чл.10 от ЗННД се обнародба в ДВ  след влизането й в сила.Въпросната заповед беше обжалвана във ВАС и бе обнародвана преди да влезе в сила,което прави конкурса нищожен,а оттам и атак,уваните заповеди също нищожни.

            2.Нрушена е и процедурата по провеждане на писмен изпит,тъй като Наредбата № 38  за реда и провеждане на конкурса изисква по посочените примерни теми  писменият изпит да съдържа казуси от практическаат дейност на нотариуса.

След запознаване с казуса,даден на писмения изпит на конкурса на дата 4.11.2018 г.може да се напарви единственият извод,че същият не е подходящ и не съдържа практически въпроси от работата на торариуса.Казусът и въпросите към него са изготвени по начин и с единствеан цел да бъдат класирани предварително подлбрани и подходящи за тази цел лица,като бъдат отстранени много-по-подготвени и знаещи кандидати,увключително и професионалисти.

В правото има един основен принцип относно доказателствата и доказателствените средства и той е,че ако липсват преки доказателства данн факт или факти могат ба бъдат установени единствено и само от косвени такива,ако те налагат безпротивирочеви изводи за това.

            От изготвения протокол на Комисията за резултати от писмения изпит се налага извода,че казусът е бил предварително съобщен на определени лица.И това е таак,тъй като при бегъл преглед на кандидатите,оценени с отличен 6 и много добър 5 и нагоре се направи ивод,че хора без необходимия професионализъм,опит и стаж имат отлични и много добри оценки,за сметка на юристи,които са и утвърдени професионалисти,между които има и скъсани и с задоволителни оценки добър.  

Без специални знания при преценка на кзуса и времето за отговор н въпросите се нлага непротиворечив изводу,че в рамките на три астрономически часа е невъзможно д се даде томн,пълен и олоснован отговор.И това е така,тъй като ес изисква първо време за запознаване със самия казус,което би отнело минимум 15 инути за прочит и около 30 минути за изготвяне н стратегия при което е абсолютно задължително и д се напарви справка със самите закони и тези ъсс стогодишна давност,които няма как кандидатите да бъдат задължени да знаят точно и наизуст,което би отнело около 10-20 минути за запознване с текстовете и около 20 минути минимум на отговор,за да бъде дадеп обоснован ,правилен и логичен такъ.Или общото време за огговор на 12 въпроса е от рамките на от 270 до 510 минути,което прави минималното изискуемо време за отговор в рамките на поне четири чса и половина и повече.При отлични оценки в рамките на трите астрономически часа за отговор и писане на ръка,което е бавен процес,може да се направи единственият извод,че за определени лица и то точно тия,които са и сред красиралите се каусът е бил предварително известен.

            4.Допуснато и друго съществено нрушение на процдурата на конкурса,а именно след обябяване на класиралите се кандидати,се разкриват нови места,което е абсолютно недопустивмо и нещо след обявяване на крйното класиране се издава и нова Заповед на Министъра на МП от дата 31-12.2019 г.з  разкриване на допълни места за нотариуси за районите град Асеновград,Нова Зогара,панагюрище и чирпан.Това е абсолютно недопустимо от юридическа гледна точка и опорочмава целият конкурс,тъй като своевременното й обявяване заедно с първоначалната заповед от 28.05.2018 г.тези места ще доведат до промяна на посомчените от кандидатите места за участие в конкурса и оттам това ще промени и цялото класиране.

            От друг страна не е неолбходимо такова разкриване на допълнителни места и самото разкриване е в нарушение на ЗННД и наредба № 38/98 г.тъй като Министърът не е обвързан със поредността на кларалите се кандидати и той има право на избор на кого да възложи дейността на торариус.От друга страна по същество липсва класиране,тъй като в портокола на Комисия,въз основа на който протокол са и издадените и атакувани заповеди  не са посочени всички класирали с кандидати.това е нарушение на чл. И Министърът на МП не е обвързан с резултатите от класирането, тъй като липсва законов рез за такова обвързване и той може по своя преценка, в изпълнение на конституционното си задължение по  по чл.1 от КРБ да възложи дейността на наториус на всеки един от класиралите се кандидати дори и без да ес съобразява с пордността на самото класиране, предвид важността на дейността на нотариус за цялото общество. .От друга страна конкурсът е опорчен и поради липсата на красиране е допуснато нарушение на чл.14 ал.4 от ЗННД,съгрласно който текст искнето за вписване и изпълнението от страна на кандидатите на члц2 и 3 става в двумесемчен срок от влизане в сила на Заповедтта на министъра на МП за вписване накандидата в НК,след което за незаетите места министърът издва заповед за следващия по реда на класирнето кандидат. не е ясно каква ще бъде законовата процедура по  на чл.

            По отоношение лично на моето участие е допуснато и още едно съществено нарушение,което налага отвмяна на конкурса и то се изразява в следното :

            След обявяване резултатите от проведения писмения изпит на 04.12.2018 г., обявени с протокол от 07.12.2018 г.на Комисията по провеждане на конкурса.  направих писмено искане до Министъра на МП вх № 94-П-443/10.12.2018 г.както и за заверен препис от писмената ми работа вх.№ 94-М-444/10.12.2018 г.  за достъп до писмената ми работа и не получих отговор и до момента на подаване на жалба ми ,с което е нарушена   Директива 95/46/ЕО на Европейския парламент и на Съвета от 24 октомври 1995 г.за защита на юридическите лица при обработка на лични данни и за свободно движение на тези данни, съгласно която Директива  писмените отговори на кандидат по време на изпит за професионални умения/какъвто по същество е настоящия конкурс/ могат да бъдат подложени на проверка,както и това,че всеки кандидат има право на достъп и поправяне,за мен възниква правният интерес да поискам от Министъра на МП  ДА СПРЕ КОНКУРСА ЗА НОТАРИУСИ,обявен със заповед № ЛС-04-330/28.05.2018 г.-/

            Поради мълчаливото непроизнасяне на Министъра на МП по горните молби  подадох жалба до ВАС чрез МП вх.№ 94-М-450/13.12.2018 г.с искане на спиране на конкурса.

           

            Обявеният  конкурс за нотариуси е е с особена степен на важност с оглед на държавните и обществени интереси и важността за обществото на професията на нотариус.Тези интереси имат приоритет пред личнити интереси на отделните кандидати.

            При провеждане на изпита и начина на оценяване на писмените работи има достатъчно данни да се счита,че е нарушен принципа на прозрачност,налице е и неяснота относно критериите при които са оценявани отделните кандидати.Това вероятно е довело до парадокс,че хора без професионален стаж и лица,които дори се занимават с търговска дейност,в нарушение на забраната на ЗА/като напр.притежаващи студио за красота/,са получили  завишени оценки на писмения изпит от комисията, неотговарящи на техните знания и професионален опит оценки.

            Казусът е некоректно зададен както и въпросите по него са  некоректно поставени и създават предпоствки за субективизъм при оценяването.Казус със стогодишна давност и закони от преди два века-ДН от 1885 г.едва ли биха дали възможност да се направи една правилна оценка на знанията и професионалния опит на кандидатите.Казус без практическа стойност/едва ли н а някой действащ нотариус ще му се предствят документи отпреди 50-100 г.очевидно е с цел да се класират не достойните,а определено подходящите и избрани по други критерии кандидати. Това не е тест,който да дава точни резултати при оценките,а писмено развита работа за време,което е краюйно недостатъчно за справяне с нормативните актове,които не ас действащи към момента и реално разгръщане и развиване на отговорите по въпросите професионално.

            Като бивш наказателен съдия ,както и на Вас като съдии Ви е известно,че макар и да няма преки докзателства за установяване на дане факт е достатъчно наличието н няколко косвени такива,които да налагат извода така,както го устоновява безспорно прякото доказатлство.Става въпрос за обявеното класиране и ризултатите от писмения изпит, от което класиране става ясно,че има допуснати с отлични и много добри оценки кандидати без достатъчен и при липса на юридически стаж,за сметка на скъсани и ниско оцеенни доказани професионалисти.

По отоношение лично на моето учмастие е допуснато и още едно съществено нарушение,което налага отвмяна на конкурса и то се изразява в следното :

            След обявяване резултатите от проведения писмения изпит на 04.12.2018 г., обявени с протокол от 07.12.2018 г.на Комисията по провеждане на конкурса.  направих писмено искане до Министъра на МП вх № 94-П-443/10.12.2018 г.както и за заверен препис от писмената ми работа вх.№ 94-М-444/10.12.2018 г.  за достъп до писмената ми работа и не получих отговор и до момента на подаване на жалба ми ,с което е нарушена   Директива 95/46/ЕО на Европейския парламент и на Съвета от 24 октомври 1995 г.за защита на юридическите лица при обработка на лични данни и за свободно движение на тези данни, съгласно която Директива  писмените отговори на кандидат по време на изпит за професионални умения/какъвто по същество е настоящия конкурс/ могат да бъдат подложени на проверка,както и това,че всеки кандидат има право на достъп и поправяне,за мен възниква правният интерес да поискам от Министъра на МП  ДА СПРЕ КОНКУРСА ЗА НОТАРИУСИ,обявен със заповед № ЛС-04-330/28.05.2018 г.-/

            Поради мълчаливото непроизнасяне на Министъра на МП по горните молби  подадох жалба до ВАС чрез МП вх.№ 94-М-450/13.12.2018 г.с искане на спиране на конкурса

№ ЛС-04-330/28.05.2018 г   Неслучайюно ще през 2008 г.по повод на жалба срещу тогавашния конкурс състав на ВАС  при произнасянето си с определение № 10982/22.10.2008 г.по адм.д.№ 11239  е констатирл,че има пропуски при провеждане на конкурса за нотариуси,преодоляването на които е въпрос на нормативно решение и то от  Министъра на МПчрез съответни изменения в издаденаат от него Наредба за условията и реда за провеждане на конкурса за нотариуси/напр.като въведе задължение всеки член на конкурсната Комисия с кратки мотиви ад обясни  защо е поставил точно такава оценка,а не по-висока,всеки кандидат да има възможност да се запознае с писмената си работа,което е регламентирано и със задължителна Директива на ЕС,да се създаде друго решение при провеждане на конкурса в унисон с основните принципи на разумност,добросъвестност и справедливост/,които очевидно липсваха при така проведения и атакуван от мен конкурс.

            Доказатества: Двама свидетели при довеждане и графологична експертиза,така,както е поискана по-горе. Моля да изискате от МП необходимите протоколи и резултати от писмения изпит,включително и писмените работи на цитираните по горе кандидати с успех от 6 до 4,80, моля да допуснете графологична експертиза,таак,както е поискана с жалбата.

 

14.01.2019г. София                          С уважение :                                 Мариола Гарибова

      



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lordmdobrev
Категория: Лични дневници
Прочетен: 982923
Постинги: 1239
Коментари: 96
Гласове: 364
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031